آیا با خدمات مانیکور ناخن درشهریارآشنایی دارید؟

بهترین خدمات مانیکور ناخن درشهریار بصورت کاملا حرفه ای توسط مرکز تخصصی ناخن دیواین انجام می شود

مانیکور ناخن چیست و شامل چه خدماتی می شود؟

و اما پاسخ مانیکور ناخن یکفرایند درمانی است که شما می توانید آن را در خانه و یا در سالن تخصصی دیواین انجام دهید. یک مانیکور استاندارد معمولاً شامل کوتاه کردن ناخن ها، فرم دهی، پر کردن، سوهان کشیدن به آنها و لاک ژل زدن می باشد. همچنین کات کردن کوتیکول های ناخن و ماساژ دست ها از جمله خدماتی است که شما برای انجام آن باید به دیواین مراجعه کنید.

شاید در نگاه اول مانیکور ناخن با عمل سوهان کشیدن مترادف بنظر برسد. اما در واقعیت اینگونه نیست و سوهان کشیدن بر ناخن ها تنها یک بخش کوچک از پروسه ی مانیکور می باشد. اگر شما به سالن دیواین در شهریار مراجعه کنید متوجه خواهید شد که این آیتم چیزی فراتر از شکل دادن به ناخن ها می باشد.و در دستان شما روح و شکل دیگری به خود خواهند گرفت.

چه زمانی مانیکور ناخن تاثیر خودش را خواهد گذاشت؟

بدون شک مانیکور ناخن تاثیرات فوق العاده ای بر ظاهر و سلامت ناخن خواهد داشت. همچنین شما هر بار بعد از مراجعه به سالن مانیکور احساس خوشایندی نسبت به ناخن های خود پیدا خواهید کرد..

مانیکور ناخن درشهریار و اطلاعات مفید درباره آن

فرآیند مانیکور ناخن چقدر طول می کشد؟

مانیکور ناخن به طور متوسط با محاسبه کامل مراحل ​​بین 15تا 25 دقیقه به طول خواهد انجامید.

عمده ترین دلایل مانیکور ناخن چه هستند؟

نظم

ناخن ها بخش بسیار مهمی از ظاهر ما را تشکیل می دهند. و بهترین اکسسوری برای کامل کردن استایل خاص ما هستند.

با این حساب ناخن های مرتب و زیبای شما، نشانگر آراستگی و زیبایی شماست. قطعا وقتی ناخن ها تا این حد بر چگونه بنظر رسیدن شخصیت ما تاثیر گذارند، نامنظم بودن و نامرتب بودن آنها نیز می تواند نشانگر بی نظمی و شلختگی در یک فرد باشد.

زیباتر بنظر رسیدن لاک ژل بر روی ناخن

لاکژل زدن یک فرآیند لذت بخش برای تمامی خانمی است، به شما قول می دهم که خانم ها عاشق اینکار هستند و با انجام آن احساس خوشایندی پیدا می کنند. اما لاک زدن تخصص خاص خودش را لازم دارد و این آیتم بر روی ناخن های مانیکور شده بهتر بنظر خواهد رسید.

همچنین نتیجه ی لاک زدن در خانه بسیار متفاوت از نتیجه ی لاک زدن در سالن مانیکور خواهد بود. لذا ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای گرفتن یک نتیجه ی بهتر از خدمات سالن دیواین بهره ببرید.

بهداشت

علاوه بر زیبایی و آراستگی، نظافت شخصی، جزو مواردی است که همه ی خانم ها به رعایت آن توجه کرده و برای انجام فعالیت های بهداشتی زمان می گذارند. لذا با مراجعه به سالن دیواین اطمینان داشته باشید که تمامی وسایل فلزی اعم از:قیچی و سر سوهان ها با دستگاه استریل کاملا ضدعفونی می شود و تمامی وسایل پلاستیکی که قابل استریل نیستند بصورت پک شخصی که کاملا رایگان میباشد در اختیار مشتریان عزیز دیواین قرار می گیرد.

گردش بهتر خون

یک مانیکور خوب، شامل ماساژ نیز می شود. ماساژ دست ها، و قرار دادن آنها در آب گرم، به گردش بهتر خون در بدن کمک کرده و درد و التهاب را تسکین می بخشد.

.مانیکور ناخن روسی در دیواین شهریار:

مانیکور ناخن به شیوه ی روسی، از سوهان برقی استفاده می شود.متخصص ناخن ابتدا با سوهان برقی ناخن های شما را سوهان کشیده و به آنها شکل می دهد. سپس با استفاده از سرسوهانِ اشکی کوتیکول های اضافی ناخن را بریده و اضافات را به عقب پس می زند. این مدل مانیکور به دلیل استفاده از سوهان برقی نیازمند مهارت فوق العاده ای است وبهتر است توسط متخصصانی انجام شود که از حرفه ای بودن کار خودشان مطمئن هستند چرا که در صورت مبتدی بودن، سوهان برقی می تواند آسیب های جبران ناپذیری به ناخن و پوست اطراف آن وارد کند.

پربحث‌ترین‌های دیواین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *