ترمیم ناخن حرفه ای دردیواین شهریار

اهمیت ترمیم ناخن درشهریار چیست و شامل چه مراحلی می شود؟

بهترین خدمات ترمیم ناخن در شهریار بصورت کاملا حرفه ای توسط سالن دیواین.اگر شمابه دنبال ترمیم ناخن در شهریار هستید، این مقاله را از دست ندهید.

اهمیت کاشت ناخن؟

 ناخن های یک خانم به اندازه زیبایی صورت و تناسب اندام او اهمیت دارد، طوری که می ‌تواند زیبایی و جاذبه او را دوچندان کند. ضمن اینکه برخی از خانم ها دارای مشکلاتی در ناحیه ناخن هستند و به همین علت به کاشت ناخن در شهریار روی می آورند.

 کاشت ناخن در کرج می تواند در انواع مختلف انجام شود:

  • کاشت ناخن قالب با متریال پودر و ژل
  • کاشت ناخن با متریال پودر یا اکرولیک
  • کاشت ناخن با متریال ژل
  • کاشت ناخن پا

نکات مهم در مورد کاشت ناخن

 بعد از اینکه کاشت ناخن انجام دادید، باید فرایندهای مربوط به ترمیم ناخن را نیز در نظر داشته باشید.

ترمیم و کاشت ناخن باید در مراکز کاملاً تخصصی و بهداشتی انجام شود.

برای ترمیم ناخن درشهریار باید بعد از گذشت 21روز مراجعه داشته باشید.

اگر ترمیم ناخن ها را طولانی کنید یا پشت گوش بیندازید، در این صورت ناخن های شما زیبایی خود را از دست می دهد و از فرم اولیه خارج خواهد شد.  ضمن اینکه ممکن است زمینه برای عفونت های باکتریایی و قارچی نیز به وجود آید.

کاشت ناخن با تنوع بسیاری همراه است. مسلماً تنوع کاشت تاثیر بسیاری در قیمت کاشت ناخن دارد.

عوامل موثر بر قیمت ترمیم ناخن در کرج

قیمت ترمیم ناخن در شهریار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد.که بستگی به جنس و قد و ترمیم آن بستگی دارد که کاشت بین 480000الی 4000000و ترمیم نیز بین 250000الی 2000000متغیر میباشد

به عنوان مثال اگر ناخن دچار شکستگی شده باشد، هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

همانطور که می دانید عملیات مربوط به طراحی، زیبایی، ترمیم ناخن بسیار حساس است. اگر ناخن کاری که برای ارائه خدمات ناخن انتخاب می کنید حرفه ای نباشد، می تواند به ناخن و پوست شما آسیب جدی وارد کند.

 اگر چه مراکز تخصصی کاشت ناخن نسبت به سایر مراکز قیمت بیشتری برای ارائه خدمات در نظر می‌گیرند اما خدمات خود را با کیفیت بالا، بهترین مواد و تضمین به مشتری ارائه می کنند. ضمن اینکه در این مراکز مسائل بهداشتی و موارد استاندارد به طور کامل رعایت می گردد.

چرا ترمیم ناخن ضروری است؟

 ناخن ها بعد از گذشت21روز ، حدود 3 تا 4 میلیمتر رشد دارند. از این رو زمانی که کاشت ناخن انجام می دهیم، بعد از 3هفته ناخن کاشت شده جابجا می شود و به جلو رانده خواهد شد. این موضوع به خاطر رشد کردن ناخن شما از سمت ریشه است و کاملا طبیعی می باشد. در چنین وضعیتی ناخن شما بافت یکدست خود را از دست می‌دهد و به شکل دو تکه به نظر می‌رسد. یک تکه مربوط به ناخنی است که تازه رشد کرده و هیچ نوع پوششی ندارد، یک تکه نیز مربوط به ناخن کاشته شده است. این موضوع در هر کاشت ناخن وجود دارد و مربوط به نوع خاصی از کاشت ناخن نیست.

مطلب مهم دیگری که ترمیم ‌ناخن را حائز اهمیت می کند، این است که رشد کردن ناخن جدید فشار بیشتری بر روی بافت صدفی اعمال می کند و این مسئله سبب شکستگی و آسیب می گردد.

پربحث‌ترین‌های دیواین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *