مراقبت‌های مهم بعد از کاشت ناخن

امروزه کاشت و ژلیش ناخن محبوبیت زیادی در بین شما عزیزان پیدا کرده است. کاشت ناخن باعث می‌شود تا دست و ناخن‌های شما زیباتر و جذاب‌تر به‌نظر برسند، اما این زیبایی نیازمند توجه و مراقبت است. ناخن‌های کاشت شده برای اینکه زیبا و سالم باقی بمانند نیاز به رسیدگی دارند و به هیچ وجه نباید آن‌ها را به حال خودشان رها کرد. عدم رعایت نکات مراقبت از کاشت ناخن، این احساس خوب و لذت‌بخش را از شما می‌گیرد و سلامت ناخن‌هایتان را به خطر می‌اندازد.

بعد از کاشت ناخن چه باید کرد؟

با ناخن‌های کاشته شده خود کار نکنید.ناخن‌ها ابزار کار نیستند و استفاده از ناخن‌ها برای انجام کار می‌تواند به آن‌ها آسیب وارد کند.

از دستکش استفاده کنید.دستکش علاوه بر اینکه از دست شما محافظت می‌کند، ناخن‌هایتان را نیز برای مدت طولانی‌تر زیبا و بدون آسیب نگه می‌دارد. ترکیبات شیمیایی موجود در مایع ظرفشویی و شوینده‌های قوی برای ناخن‌های طبیعی خودتان هم مضر است.

از آتش و حرارت دوری کنید.زمانی که ناخن‌های کاشت شده در معرض آتش و حرارت بالا قرار بگیرد به سرعت شل شده و بعد از چند دقیقه مواد روی ناخن‌ها آب می‌شود. در این حالت علاوه بر آسیب دیدن دست و ناخن‌ها، شکل ظاهری ناخن هم تغییر می‌کند و از فرم اصلی خود خارج می‌شود.

ریموو کردن ناخن‌ها را به فرد متخصص بسپارید.اگر بعد از یک مدت طولانی که از کاشت ناخن‌هایتان می‌گذرد قصد ریموو کردن آن‌ها را دارید حتما این کار را به یک ناخن‌کار متخصص و باتجربه در این زمینه بسپارید.

خدمات ترمیم ناخن‌ها را به موقع انجام دهید.ترمیم به موقع ناخن‌های کاشت شده یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های ناخن بعد از انجام کاشت محسوب می‌شود. زمان صحیح برای انجام کار ترمیم، در هر فرد ممکن است متفاوت از فرد دیگر باشد ولی اگر بعد از 40 روز برای ترمیم ناخن‌های خود اقدام می‌کنید نباید انتظار داشته باشید که ناخن‌های شما سالم و بدون آسیب باقی بماند. در حالت کلی بهترین زمان ترمیم برای ناخن‌های معمولی حداکثر بعد از 21 تا 30 روز از ترمیم قبل می‌باشد.

پربحث‌ترین‌های دیواین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *