کلینزر ناخن چیست؟ چه تاثیراتی دارد؟

کلینزر ناخن محلولی است که در مانیکور و پدیکور برای از بین بردن کثیفی و آلودگی و چربی سطح ناخن و بر طرف کردن چسبندگی و نوچی بعد از زدن لاک ژل مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از کلینزرها دو کاره می باشد و خاصیت ضد قارچی و باکتریایی هم دارند.لینزر یک محصول مراقبتی است که به سلامت و زیبایی ناخن‌ها کمک می‌کند. این محصول شامل مواد معدنی و ترکیبات مؤثری مانند پانتنول، ویتامین E، آلوئه‌ورا، اکسید روی و کراتین است که تأثیرات مثبتی بر روی ناخن‌ها دارند. این محصول ناخن‌ها را تقویت می‌کند، از ترکیدگی و شکستگی ناخن جلوگیری می‌کند، ناخن‌ها را تمیز و شفاف می‌کند، حفظ رطوبت ناخن را تضمین می‌کند، و ناخن‌ها را برای آرایش بهتر آماده می‌سازد. با استفاده منظم از کلینزر ناخن، می‌توانید ناخن‌هایی قوی، سالم، و زیبا داشته باشید و به بهبود عملکرد و جذابیت ناخن‌های خود اضافه کنید

 

روش استفاده از کلینزر ناخن

برخی این محلول را به وسیله پنبه یا دستمال استفاده می کنند. اما این روش توصیه نمی شود زیرا پرزهای پنبه و دستمال به ناخن می چسبند و هنگام استفاده از لاک یا لاک ژل آن را خراب می ‌کنند.

پیشنهاد ما این است که دو مرحله لاک ژل بزنید. دست خود را داخل دستگاه UV قرار دهید تا لاک ژل خشک شود. سپس پد را به کلینزر آغشته کنید و روی سطح ناخن بکشید.

 

پربحث‌ترین‌های دیواین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *