چرا باید آموزش کاشت ناخن را در دیواین بیوتی بگذرانیم؟

هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام روش های کاشت ناخن را با توجه به خواست و سلیقه مشتری دارند.

چگونه می توان بهترین مربی ناخن را انتخاب کرد؟

قدم اول برای شناختن بهترین مربی ناخن، نگاه کردن به مدارک و سابقه مربی خواهد بود.چگونگی تدریس مربی، در چه سالن هایی فعالیت داشته یا در چه آکادمی هایی به تدریس پرداخته و چند سال سابقه مفید تدریس دارد، موارد مهمی هستند که در انتخاب مربی کار بلد و دلسوز مفید خواهند بود؛ زیرا توانایی و مهارت همیشه حرف اول را می زنند.

بعد از بررسی رزومه حرفه ای مربی، باید بررسی کنید که تدریس او چگونه است. بهترین مربی ناخن باید بتواند با قدرت انتقال خوب و مناسب، مطالب و تجربه ی مفید خود را به هنر جوی خود منتقل کند. دانش به روز و آگاه بودن از متدهای جهانی حوزه خدمات ناخن از دیگر مواردی خواهد بود که می تواند یک مدرس را در دوره آموزش کاشت ناخن و … را تبدیل به بهترین مدرس کند.

بهترین مربی ناخن باید همواره رقبای خود را بررسی کرده و آموزش هایی جامع تر یا کارآمد تر نسبت به دیگر آکادمی ها و مؤسسات داشته باشد. داشتن یک برنامه آموزشی که از قبل آماده شده باشد، از دیگر ویژگی های یک مربی حرفه ای است. صبور بودن، متعهد بودن به هنر جویان، پذیرش تعداد معقولی هنر جو در هر دوره آموزشی و منصف بودن در تعیین شهریه از دیگر ویژگی های بهترین مربی ناخن است.

در برخی آکادمی ها و مؤسسات، تهیه لوازم بر عهده خود هنر جو می باشد؛ ولی در برخی دیگر بیشتر تجهیزات مورد نیاز توسط آکادمی فراهم شده یا با دریافت هزینه های کمتری نسبت به بازار، این لوازم در اختیار افراد قرار می گیرند. مجموعه هایی که لوازم را فراهم می کنند، به طور معمول شهریه های بالاتری دارند. این مورد تأثیر چندانی در انتخاب بهترین مربی ناخن ندارد؛ ولی یادگیری در آکادمی هایی که ابزار را آماده دارند، راحت تر است و این نکته از دید مربیان حرفه ای دور نمی ماند.

با تمام این موارد، ساده ترین راه انتخاب یک آکادمی معتبر در زمینه آموزش کاشت ناخن و … و شناخته شده، مانند دیواین بیوتی است. در این صورت خیال شما به عنوان یک هنر جو از این بابت راحت خواهد بود که یک مربی حرفه ای و با سابقه ای درخشان کار تدریس را انجام می دهند؛ زیرا تمامی مواردی که از یک مدرس، بهترین را می سازند، در مشخصات مربی ناخن دیواین بیوتی وجود دارد.

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن

  • مشاوره و آموزش جذب مشتري
  • معرفی ابزار مفید کاشت ناخن
  • بسترسازی اصولی
  • تیپ گذاری ناخن
  • فرم‌دهی انواع فرم های ناخن
  • مواد گذاری (کاشت پودری وژل)
  • دورگیری و سوهان کشی درست
  • کاشت پلی ژل
  • زدن لاک ژل از ریشه
  • کاشت‌های ژورنالی
  • ترميم / شناخت عوامل لیفت مواد / ترمیم شکستگی ناخن
  • كاشت بدون سوهان کشی(قالب / دوآل سیستم) و…

چرا آموزشگاه دیواین؟

  • مشاوره رایگان تاسیس آرایشگاه زنانه
  • امکان پرداخت اقساطی
  • مدرک فنی حرفه ای بین المللی قابل ترجمه
  • ارتباط شما با سالن‌های آرایشی در صورت امکان و نیازمندی همکاران محترم
  • معرفی خوابگاه مناسب (مخصوص هنرجویان شهرستانی)

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی و مدرک فنی حرفه ای

مدرک بین المللی چیست؟

هنرجویان می‌توانند جهت قوی کردن رزومه کاری خود، برای مهاجرت یا استخدام در زمینه تخصص کاری خود از کشورهای مختلف مانند روسیه، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا و … گواهینامه و مدرک بین المللی معتبر با قابلیت استعلام دریافت نمایند.

آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای

سازمان فنی و حرفه ای کشور تنها مرجعی است که در ایران گواهینامه رسمی در خصوص ناخن ارائه می دهد.

اما اولین نکته قابل توجه در خصوص این مدرک این است که مدرک ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای صرفا مدرک آرایشگر ناخن است. مباحثی که در این مدرک گواهی می شود مربوط به مانیکور و پدیکور ناخن بوده و این سازمان در خصوص کاشت ناخن مدرکی ارائه نمی کند.

برای دریافت این مدرک، آموزشگاه های طرف قرارداد با این سازمان، شما را برای آزمون تئوری معرفی کرده و پس از قبولی در این آزمون، در آزمون عملی شرکت خواهید کرد. مرجع این آزمون کتاب آرایشگر ناخن می باشد که در آن، اصول اولیه ضدعفونی مواد و محیط کار، استانداردهای محیط کار و در نهایت اصول مانیکور و پدیکور و لاک زدن ناخن را به شما آموزش می دهد و دقت کنید که مدرک فنی و حرفه ای کاشت ناخن گواهی می کند که شما کار مانیکور و پدیکور ناخن را به صورت اصولی آموزش دیده اید و در خصوص مهارت کاشت ناخن، شما را گواهی نمی کند.

سخن پایانی

گول اسم و مدرک را نخورید.

تمامی نکاتی که لازم است تا شما درباره آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی و مدرک فنی حرفه ای بدانید در این مطلب گفته شده و بسیاری از سوالات شما پاسخ داده شده است.

حالا نوبت شماست که تصمیم بگیرید در کجا دوره کاشت ناخن خود را بگذرانید.

پربحث‌ترین‌های دیواین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *