مانیکور روسی

ما برای انجام کلیه خدمات تخصصی ناخن در وحله اول و قبل از شروع باید تمامی سر سوهان هارا با استفاده از دستگاه استریل ضدعفونی انجام بدیم و در صورت عدم وجود دستگاه استریل از دستگاه UVنیز میتوان کمک گرفت.

و به نسبت منطقه در حال خدمات با احترام به نظر مشتری میتوان پک های شخصی برای مشتریان در نظر گرفت که شامل سر سوهان شنی سوهان دستی بافر براش پوشر چوبی و حواله می باشد.

برای انجام مانیکور ابتدا کل سطح ناخن را با استفاده از سرسوهان کاغذی مات میکنیم و بعدبا استفاده از پوشر چوبی تمامی کوتیکول ها را از صدف جدا میکنیم و به سمت بالا هل می دهیم و با استفاده از پودر بچه بخصوص برای افراد دارای پوست چرب با سرسوهان شنی از چپ و راست سوهان کشی انجام می دهیم که در ویدیو های آموزشی دیواین بخش آموزش مانیکور میتوانید آن را به وضوح و کامل مشاهده فرمایید . لازم به ذکر است مراقب باشید که این کار باید کاملا بدونه فشار دست و بدونه برخورد به صدف ناخن باشد و جیب سازی را انجام می دهیم و اینک نوبت به کات کردن کوتیکول ها با قیچی مانیکور میرسد که باید به صورت یکدست انجام شود ودر اخر با پد بدونه پرز و کلینزر کل صدف را تمیز میکنیم.

پربحث‌ترین‌های دیواین بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *